Home » Verzending en levering

Wanneer en hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Zijn alle producten uit je bestelling op voorraad
(soms kan het dat door een fout bij het overzetten van onze webwinkel een product niet leverbaar is, in dat geval laten wij het u weten en storten meteen het bedrag terug van het niet te leveren product.
Mocht dit invloed hebben op de verzendkosten betalen wij het verschil ook aan u terug ?

U bestelling verzenden wij doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen 


Wij verzenden onze bestellingen met PostNL of DHL.
De keuze van de vervoerder is afhankelijk van U keuzen bij het bestellen.
Alleen beschikbare vervoerders kunnen in het bestelproces gekozen worden.
Wij behouden ons het recht om af te wijken van u keuzen als dit een betere oplossing is volgens ons.

Op de dag van verzenden ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail met hierin een Track & Trace code waarmee je de status online kunt volgen op de website van PostNL of DHL.
Let op: de zending is mogelijk pas later op de dag te volgen.

Niemand thuis? Dan biedt de bezorgdienst je pakket aan bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt.
De bezorgdienst laat natuurlijk een kaartje achter met een "niet-thuiscode". Met deze code kun je op track & trace zien waar je het pakket kunt ophalen.

Wat zijn de verzendkosten?

U betaald de porto en een gedeelte van de verpakkingskosten
Onze webwinkel berekend deze verzendkosten.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Ja, wij leveren in Nederland België en Duitsland andere landen zijn mogelijk maar neem dan contact op met ons