Bestellen en verzenden

Hoe kan ik bestellen?

Bij elk product staat een knop om het artikel aan je winkelwagen toe te voegen. Wanneer je deze hebt aangeklikt, is het artikel aan je winkelwagen toegevoegd. Je ziet dit ook bovenaan de pagina. Wanneer alle gewenste producten aan de winkelwagen zijn toegevoegd, klik je rechts bovenaan de pagina bij Winkelwagen op 'bekijk de inhoud'.

Hier kun je de benodigde (adres)gegevens invullen, aantallen wijzigen, een verzend- en betalingsmethode kiezen, een persoonlijke referentie opgeven, etc. Als je de bestelling wilt afronden klik je op 'Bestel'. Vervolgens ontvang je een bestelbevestiging op het opgegeven e-mailadres. In je account kun je bij 'orderstatus' de status van de bestelling online volgen.

Wanneer de bestelling is verzonden ontvang je een verzendbevestiging per e-mail.
Hierin staat een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling online kunt bekijken via de website van PostNL of DHL.

Hoe zie ik of een artikel leverbaar is?

Of en wanneer een artikel leverbaar is wordt aangegeven met een beschrijving bij elk product.

Retouren

Wat moet ik doen in het geval van transportschade?

Mocht je bestelling tijdens het transport onverhoopt beschadigd raken en je merkt dit al aan de deur omdat bijvoorbeeld de verpakking zwaar beschadigd is, adviseren wij om het pakket te weigeren en vervolgens contact op te nemen met onze klantenservice.

Heb je de bestelling reeds geaccepteerd, bekijk dan of er ook schade zichtbaar is aan het product zelf. Indien dit het geval is verzoeken wij je om foto's te maken van de beschadiging en deze onder vermelding van je klant/factuurnummer te e-mailen naar: vinylsingles@outlook.com

Vervolgens zal onze klantenservice zoeken naar een passende oplossing.

Hoe neem ik contact op in het geval van een vraag over mijn retour gestuurde producten?
Wanneer je een vraag hebt over aan ons teruggezonden goederen, kunt je contact opnemen met onze klantenservice per e-mail via vinylsingles@outlook.com